Announcement

Collapse

Raptors Republic Android & iOS App

Hey guys and gals,

We're running a, how should I say, pilot or beta version of our new Raptors Republic app. We haven't made it official as we're still trying to work out some bugs while improving the user interface. So, its not the final version so expect to see more changes over the next while.

Anyhow, please feel free to download. Available on both Android & iPhone. It's absolutely free.

Android: https://play.google.com/store/apps/d...rsrepublic.app

iOS: https://itunes.apple.com/us/app/the-...6946?ls=1&mt=8

If we could ask a favour though. We're welcoming feedback and suggestions on perhaps things you'd like to see. At the end of the day we're doing this for you guys by making everything here easier available for you the user. Please send your feedback (Regardless if its positive or negative) to raptorsrepublic@gmail.com.

Thanks in advance and we hope you guys enjoy the application.
See more
See less

Game #70: Toronto Raptors VS Detroit Pistons - 17/03/19 - 4:00PM ET - TSN

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    bertarapsfan wrote: View Post
    BREAKING News!!! Kawhi is on the set of how hungry are you!! he's stay!! don't know how to link it this new forum so you'll have to believe me
    Ibaka is hilarious man.
    Make RR great again!!

    Comment


    • #17
      The name's Bond, James Bond.

      Comment


      • #18
        bertarapsfan wrote: View Post
        BREAKING News!!! Kawhi is on the set of how hungry are you!! he's stay!! don't know how to link it this new forum so you'll have to believe me
        You took it to the next level...

        Comment


        • #19
          How stay are you?
          Out for Load Management

          Comment


          • #20
            So this guarantees that he is staying right? RIGHT?
            Kawhi Leonard is a Toronto Raptor

            Comment


            • #21
              A.I wrote: View Post
              So this guarantees that he is staying right? RIGHT?
              dude just ate some centipedes or goat stomach or some shit on a team mates web series when he wont even give ESPN interviews. of course he's staying

              Comment


              • #22
                And people still bothered by him moving Serge's arm off his shoulder. Serge is the key!

                Comment


                • #23
                  KeonClark wrote: View Post

                  Yeah yeah, that was the required thing. The fluff. I should have said, he could have LEFT IT at that.

                  Isn't he cute how he never mentions Masai Ujiri? The one who kept him on through many opportunities to not do that, and resigned him and went to bat for him every offseason
                  To be fair, he only mentioned the top man at MLSE, otherwise where do you stop? It was a well crafted, burn no bridges, polite (the Canadian way) farewell letter. He plays his cards well, not wanting to jeopardize potential future coaching opportunities.

                  Comment


                  • #24
                    Can't go 0-3 to Detroit...need to demonstrate some degree of superiority over these guys I would think. BTW Kawhi stays.

                    Comment


                    • #25
                      Milwaukee down 20 and half to Heat, then win by 15. Heat score 36 points in 2H.
                      Last edited by Zak24gege; Fri Mar 15th, 2019, 10:59 PM.

                      Comment


                      • #26
                        Joey wrote: View Post
                        And people still bothered by him moving Serge's arm off his shoulder. Serge is the key!
                        I looked it like an annoyed younger brother kinda deal. Danny was already saying on his podcast how Serge and Kawhi have this funny relationship and he brings him out of his shell. We see a mild bit of annoyance in a one second clip forgetting these guys are together all the damn time.

                        anyways, the Paul George thing is not a new phenomena. It's only natural, if the situation is decent and enjoyable and you're with them every day the bond strengthens, you're not sitting there counting the days to LA, in reality you're FORGETTING about LA. Smart on the "small market" franchises to get a year head start on their recruitment, and bring them into the family. The arrogance of these big markets that think they can just "clear cap space and wait" is kind of funny
                        It's Klaw Season. Time to hunt.

                        Comment


                        • #27
                          Ibaka got Kawhi on his show... so don't worry, boys like each other again.

                          Comment


                          • #28
                            Kyle listed as questionable. If he sits, Kawhi better play imo
                            FVV upgraded to questionable a week ahead of schedule though. He won't play imi9

                            Comment


                            • #29
                              Now, if Kawhi had said " It was so good I am gonna come back" rather than the anemic "better than I expected" ...wtf was that? Serious chefs don't like that answer ... .I might have agreed it was a sign ...of a sign.
                              “When my information changes, I alter my conclusions. What do you do, sir?”

                              J.M. Keynes

                              Comment


                              • #30
                                Bendit wrote: View Post
                                Now, if Kawhi had said " It was so good I am gonna come back" rather than the anemic "better than I expected" ...wtf was that? Serious chefs don't like that answer ... .I might have agreed it was a sign ...of a sign.
                                It's because he serves up weird shit like brains, tongues, and worms. It's kinda what makes it unique and a running joke with the team...so "better than I expected" was Kawhi making a joke.exe, fun guy.
                                It's Klaw Season. Time to hunt.

                                Comment

                                Working...
                                X