Announcement

Collapse
No announcement yet.

Game 4, Eastern Conference Finals: Milwaukee Bucks @ Toronto Raptors - Tuesday May 21st, 8:30pm ET, TSN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • G__Deane
    replied
    I just think his behaviour (as a fan) is ridiculous, distracting and over the top. I'd prefer the camera doesn't show his reaction to every stop in play. I don't want to hear him drunk on the mic which mercifully he has stopped doing recently. If he wants to be that involved, maybe given him a seat with the coaches behind the Raptor bench where he would feel the urge to go out on the court? Nah, that wouldn't be down in front enough for him ..... if he's not subject to fan rules, then don't have him in fan seats.

    It's much ado about nothing tho. Just don't pan the cameras to him 30X a game would be a start.


    Back in Toronto, WISN's Stephanie Sutton said a fan conduct advisory was placed on every seat Wednesday morning at Scotiabank Arena.

    It said the rules were particularly important to fans with courtside seats.


    "Fans who act inappropriately will not be tolerated and are subject to ejection from the arena and/or revocation of their tickets," the advisory reads. "Examples of inappropriate behavior include, but are not limited to: using abusive language or gestures directed at any player, coach, referee, fan, or person involved in our game; making or attempting to make any physical contact with any player, coach, referee, fan, or person involved in our game; disrupting or interrupting the game; entering the playing court, throwing objects, or any other form of improper conduct.

    "We encourage you to enjoy the game and to cheer for our players and teams in a respectful way. Thank you for supporting the NBA."

    The notice is signed by NBA League Security.

    Leave a comment:


  • golden
    replied
    KeonClark wrote: View Post

    He'll wait 30 years and then report sexual harassment in 2019

    Leave a comment:


  • The Great One
    replied
    Lol what lines did Drake crossed? these Bucks are a bunch of whiners man.

    https://mobile.twitter.com/malika_an...03323674566657

    Leave a comment:


  • bertarapsfan
    replied
    KeonClark wrote: View Post

    He'll wait 30 years and then report sexual harassment in 2019


    classic victim denial.

    Leave a comment:


  • Zak24gege
    replied
    bertarapsfan wrote: View Post

    Lol what is Drake gonna get #Metoo'd by Nick Nurse?
    HAHA good one. Just saying today there is a big difference between a mutual 'High 5' and an unsolicited shoulder rub. Unfortunately for some it's 2019 and people now view this type of behavior through a different lens...

    Leave a comment:


  • Joey
    replied
    DogeLover1234 wrote: View Post

    Agreed. When you know your the best defender in the league you dont need people to tell you.
    This.

    Kawhi is the expert, he decides where he falls based on his own lofty expectations for himself. He didn't quite live up to them this year, so he chose 2nd Team.

    Also, we should be asking him who is on the All-NBA Teams based off of who is hardest for him to guard. Lol

    Leave a comment:


  • Joey
    replied
    bertarapsfan wrote: View Post

    Lol what is Drake gonna get #Metoo'd by Nick Nurse?
    Hahaha
    Image result for I'm not laughing

    Leave a comment:


  • KeonClark
    replied
    bertarapsfan wrote: View Post

    Lol what is Drake gonna get #Metoo'd by Nick Nurse?
    He'll wait 30 years and then report sexual harassment in 2019

    Leave a comment:


  • bertarapsfan
    replied
    Zak24gege wrote: View Post

    As a Raptors / NBA Basketball fan I do not particularly mind Drake's unabashed enthusiasm for the Raptors, however, I believe he sometimes crosses the line between being a celebrity super-fan and the teams personal space. The shoulder rub is a no-no. It was not invited nor IMO appreciated by the Coach. Like mentioned above, the cheering, standing, gestures are great, just keep it within reasonable distance from your seat. Any other fan who would touch a player / coach in such an unsolicited manner would be tossed.
    Lol what is Drake gonna get #Metoo'd by Nick Nurse?

    Leave a comment:


  • G__Deane
    replied
    Fun factoid:
    Tuesday marked only the second time the Bucks lost back-to-back games this season.

    Leave a comment:


  • G__Deane
    replied
    Zak24gege wrote: View Post

    As a Raptors / NBA Basketball fan I do not particularly mind Drake's unabashed enthusiasm for the Raptors, however, I believe he sometimes crosses the line between being a celebrity super-fan and the teams personal space. The shoulder rub is a no-no. It was not invited nor IMO appreciated by the Coach. Like mentioned above, the cheering, standing, gestures are great, just keep it within reasonable distance from your seat. Any other fan who would touch a player / coach in such an unsolicited manner would be tossed.
    Pretty much my take as well.
    And the fact that he's just seeking the camera now, instead of the mike for some drunken slobbering

    Leave a comment:


  • DogeLover1234
    replied
    Joey wrote: View Post

    I don't think he cares about that stuff though. I think he'd rather be playing now (unlike say, Durant) then having locked down 1st Team anything.
    Agreed. When you know your the best defender in the league you dont need people to tell you.

    Leave a comment:


  • DogeLover1234
    replied
    Joey wrote: View Post

    How is being Nurses' personal hype man belittling him? C'mon man, lighten up. Lol Drake has his own locker in the locker room, so let's not pretend he's just some regular fan. Did you not see Drake slapping fives with the players as they came off after subs, and even with Nurse at one point? The players love it from what I can tell, and maybe it even gives them a little boost; which would make more sense to me than amping up the opposition. Especially after what we've seen with him going HAM against Embiid the 76ers and we ran them out of the building, and now the Bucks.
    Yeah its fun to see an actual fan having actual fun, refreshing to see someone not take themselves too serious.

    Leave a comment:


  • Zak24gege
    replied
    G__Deane wrote: View Post

    meh, even Nurse did not seem amused, it's kinda belittling to him imo.
    I'm softening my stance on Drake since he hasn't appeared "on-mike" too drunk lately but seriously, stay in front of your seat, not up and down the sidelines like you're a coach, cheer like a super-fan and don't amp up the opposition when you're not the one who has to back it up on the floor.
    As a Raptors / NBA Basketball fan I do not particularly mind Drake's unabashed enthusiasm for the Raptors, however, I believe he sometimes crosses the line between being a celebrity super-fan and the teams personal space. The shoulder rub is a no-no. It was not invited nor IMO appreciated by the Coach. Like mentioned above, the cheering, standing, gestures are great, just keep it within reasonable distance from your seat. Any other fan who would touch a player / coach in such an unsolicited manner would be tossed.

    Leave a comment:


  • Joey
    replied
    Gonzz wrote: View Post
    If he had played 80 games Kawhi probably gets first team.The load management games are costing him.
    I don't think he cares about that stuff though. I think he'd rather be playing now (unlike say, Durant) then having locked down 1st Team anything.

    Leave a comment:

Working...
X