Announcement

Collapse
No announcement yet.

Masai Ujiri Close To Extension With Raptors

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ogi
    replied
    JamesNaismith wrote: View Post
    Well only difference is the Jays are legit contenders.
    Cuz that's how baseball is. Every team that makes the playoffs is a legit contender.

    Leave a comment:


  • JamesNaismith
    replied
    TRex wrote: View Post
    Meh. This is exactly like the Blue Jays situation. Atkins is the GM but everyone knows that Shapiro is the one that runs the ship.
    Well only difference is the Jays are legit contenders.

    Leave a comment:


  • The Great One
    replied
    slaw wrote: View Post
    Interesting that they have formally split the GM and President positions, especially with a serious guy like Weltman. I'd be curious to know if it's now primarily Weltman's show on the personnel front with Ujiri taking on more of a strategic role....
    Meh. This is exactly like the Blue Jays situation. Atkins is the GM but everyone knows that Shapiro is the one that runs the ship.

    Leave a comment:


  • The Great One
    replied
    golden wrote: View Post
    At least both guys are competent. Masai has created depth and stability from the executive suite to the floor. That's sound risk management. Webster looks like a potential star. Weltman makes me a bit nervous, tbh.


    Raptors reached the Conference Finals last season with that style of play.

    Leave a comment:


  • Hotshot
    replied
    golden wrote: View Post
    . Weltman makes me a bit nervous, tbh.


    There is nothing about that statement that should make you nervous, that is how the team is build for better or for worse.

    Leave a comment:


  • golden
    replied
    planetmars wrote: View Post
    Weltman was the guy I liked the least in the front office.. and mostly because he came from a Bucks organization that usually had its head up its ass. But Masai still runs the ship and that's really all that matters.

    Hope its a good long term deal. At least 5 years.
    At least both guys are competent. Masai has created depth and stability from the executive suite to the floor. That's sound risk management. Webster looks like a potential star. Weltman makes me a bit nervous, tbh.


    Leave a comment:


  • Bendit
    replied
    Nice to see the signups.

    And Bobby Webster knows how to do weddings....whoa!

    http://www.vogue.com/13384686/weddin...house-reserve/

    Leave a comment:


  • KeonClark
    replied
    Masai still had 2 years left, are they just shredding that contract? Or the 2 years plus extension..either way please 5 or 6 more years minimum.

    Leave a comment:


  • planetmars
    replied
    Weltman was the guy I liked the least in the front office.. and mostly because he came from a Bucks organization that usually had its head up its ass. But Masai still runs the ship and that's really all that matters.

    Hope its a good long term deal. At least 5 years.

    Leave a comment:


  • JamesNaismith
    replied
    It's going to be weird having Weltman do the pressers but on the brightside the use of the words "ummm" and "you know" should go down 90%.


    I kid, I kid

    Leave a comment:


  • DanH
    replied
    Nice to keep Webster in the fold - rumours earlier this summer were he was getting poached.

    Hope it's all long term. Will have to wait for info to leak, Raps never release the details.

    Leave a comment:


  • slaw
    replied
    Interesting that they have formally split the GM and President positions, especially with a serious guy like Weltman. I'd be curious to know if it's now primarily Weltman's show on the personnel front with Ujiri taking on more of a strategic role....

    Leave a comment:


  • rocwell
    replied

    it's done

    Leave a comment:


  • DanH
    replied
    JamesNaismith wrote: View Post
    Sooooooo...I guess he's not staying?!?
    I assume you are talking about the extension talks going quiet. I think they were always going to wait until after his GOA camps.

    Leave a comment:


  • KeonClark
    replied
    JamesNaismith wrote: View Post
    Sooooooo...I guess he's not staying?!?
    It's true. As much as he loves Africa he has to come back to canada.

    Leave a comment:

Working...
X