Announcement

Collapse
No announcement yet.

Everything (2016-2017) Regular Season Game Threads

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • via GIPHY

    Comment


    • hotfuzz wrote: View Post
      Am I the only one who finds his dabbing shit cringy and annoying?
      I don't really care, at least FIFA lets players to celebrate goals(touchdowns )

      Comment


      • 2pat won't play tonight. Knee injury

        Comment


        • hotfuzz wrote: View Post
          Am I the only one who finds his dabbing shit cringy and annoying?
          Tbh all dabbing is cringy and annoying.

          But maybe that just makes me a grumpy old man.

          Comment


          • lets crush the knicks wire to wire, please.

            Comment


            • JV's gotta work on his left

              Comment


              • JV padding the rebounds again lol
                The name's Bond, James Bond.

                Comment


                • Concussion

                  Comment


                  • fancy pass JV

                    Comment


                    • Who said JV can't pass??

                      Comment


                      • rocwell wrote: View Post
                        Concussion
                        yep

                        Comment


                        • knicks pushing in the back on 2 straight possessions with no call lol

                          Comment


                          • A TSN game ! Which means we won't have to listen to Leo tell us that the 3rd string Lithuanian PF Kuzsomethingorother if hhe gets hot.. can kill the Raps.. but so far I have heard two "CONTACT. NO CALL" from the other tweedle

                            Comment


                            • JV elbowed to let his countryman Mundingas play as well

                              Comment


                              • Contact No Call count now at 3..

                                Comment

                                Working...
                                X