Announcement

Collapse
No announcement yet.

Game #27: TOR @ BKN, Friday December 7th 2018, 7:30 PM ET, SN1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • This is Nick's to win or lose

    Comment


    • Fury wrote: View Post
      Mvp.
      Kwhi > Durant

      Comment


      • Jangles wrote: View Post
        "I'll experiment by playing our shit 5 11 guard for 15 straight minutes and not play JV who is beating all night."
        Considering JV played a lot of the 4th last game and destroyed Embiid, I have no reason think he isn't messing around with lineups.

        Edit: JV is back, time to end it in OT.

        Comment


        • Mitch P wrote: View Post
          Oh I know....he's saving JV for overtime
          Nice call
          OG is our king

          Comment


          • If you have to end regulation defending iso --- best to have Kawhi doing that. NICE STOP KL

            Comment


            • sanyo wrote: View Post
              Bring in jv and lets end this in ot!

              And in he comes..
              "We can grow the economy not from the top down the way Mr. Harper wants to... but from the heart outwards". ---- Justin Trudeau 2015

              Comment


              • Going to OT against the Nets smh

                Comment


                • Kawhi dunk of the year

                  Comment


                  • holy fuck kawhi
                    To be the champs you got to beat the champs

                    Comment


                    • Hooooooly

                      Comment


                      • Let's go boys

                        Comment


                        • they abusing JV in pick n roll now tho.
                          To be the champs you got to beat the champs

                          Comment


                          • I'm really, truly mystified. Let Brooklyn dominate the boards in the 4rth then bring him in in OT. Hope it works though

                            Comment


                            • KLOE ... you know which one

                              Comment


                              • DAMN JV struggling in PNR!!! wtf!
                                Only one thing matters: We The Champs.

                                Comment

                                Working...
                                X